De ce lean?

Updated: Oct 7

Sunt un antreprenor în devenire. După 19 ani în advertising, am ales calea antreprenoriatului. Și, împreună cu Sânziana Șerbănescu, o prietenă cu experiență în același domeniu - publicitate -, am ales să fac ceva aparent apropiat de expertiza mea, un brand de îmbrăcăminte pentru yoga, SUAV.


După ce am trecut de etapa de honeymoon, în care competențele mele de creație de brand și design s-au dovedit utile, m-am trezit că trebuie să mă ocup de multe alte aspecte, pentru care nu eram pregătită: producție, stocuri, gestiune... Norocul meu a fost că am o minte orientată spre ordine, spre procese, așa că m-am pus pe treabă.



După o perioadă în care am făcut lucrurile astea cum m-am priceput mai bine, din instinct, am început să studiez ce înseamnă de fapt gestionarea unei afaceri - în conferințe, cărți, cursuri, tot ce îmi cădea în mână sau, după caz, îmi ieșea în cale.


Așa am aflat de conceptul kaizen. Fără să știu prea multe despre asta, ideea unui proces de organizare, de eficientizare permanentă a rezonat cu convingerile mele profunde și am început să sap mai adânc. Marius mi-a vorbit prima